marți, 6 iunie 2017

Iunie, bine te-am gasit!si noi provocari



Bine v-am regasit, suflete dragi!
Bine ai venit, luna Iunie!te rog sa fii extraordinara!Vara, bine te-am gasit!
Dupa cum vedeti am schimbat numele si adresa blogului fiindca mi se pare ca noua denumire exprima mai bine esenta a ceea ce scriu.Zilnic lansez catre mine insami provocari pozitive, in dorinta de a deveni un om mai bun, mai frumos, mai iubitor.
Luna mai a fost pentru mine una de pauza, in care m-am linistit, m-am odihnit, am citit mult, am calatorit , am cunoscut oameni noi, si mi-am reincarcat bateriile.
E timpul pentru noi provocari pozitive, care de fapt nu sunt chiar atat de noi :).Obiceiurile bune se formeaza in timp :).
Provocarile de iunie
 1.Sa  mananc  30 de zile fara zahar.Am citit cateva carti foarte bune referitorare la cest subiect, care m-au motivat foarte mult.Un prim pas important pentru mine a fost ca, de la inceputul anului, am renuntat la sucuri si bauturi dulci,si am inceput sa constientizez mai mult ce mananc si ce beau.As vrea sa ma eliberez de aceasta dependenta pentru totdeauna.Sunt deja in ziua 6 si totul merge bine, vreau sa continui asa.Primele zile au fost mai grele, mai ales ca, fiind sarbatori, am iesit in oras si mi-a fost foooarte dificil sa aleg sucul de morcov in loc de frappe cu inghetata :)).
2. Clubul de la ora 5, pe care l-am abandonta la un moment dat din cauza programului dezordonat.Ca sa fiu odihnita cand ma scol la ora 5 trebuie sa ma culc maxim la ora 22.30, ceea ce a fost dificil in unele seri.
3.Fara ecrane cu 2 ore inainte de culcare- adica de la ora 20.Fara ecrane inseamna fara tv, laptop, telefon, tableta, etc..Lumina ecranelor influenteaza in mod negativ producerea melatoninei, hormonul somnului si al tineretii, hihi.Fac lucrul asta de o vreme si se cunoaste diferenta - am un somn foarte odihnitor si fara treziri (de obicei ma trezeam in jur de ora 3 si adormeam cu greu la loc).Seara citesc, scriu in jurnal, stau cu copiii - e mult mai bine si pentru mine, dar si pentru ei.
4.Dimineata Miraculoasa, despre care o sa va povestesc in alta postare in mod detaliat.
5.Exercitii/sport - din nou la sala.Luna trecuta mi-am facut abonament pentru prima oara in viata si am fost la cateva ore.M-am simtit foarte bine si vreau neaparat sa merg in continuare.
6. Minim 2 litri de apa pe zi.Hidratarea e foarte importanta, mai ales ca a venit vara.
Pe langa toate acestea vreau sa citesc- mi-am comandat cartile Lisei Bourbeau.
Voi ce v-ati propus pentru luna iunie?

2 comentarii:

Bine ai venit pe PROVOCARI POZITIVE!Daca ti-a placut articolul meu, lasa un comentariu sau da share!Iti multumesc pentru timpul petrecut aici si iti doresc o zi frumoasa!